Hoe wordt monday.com op maat gemaakt?
Blogs - 20 oktober 2023
Hoe monday.com op maat wordt ingericht voor jou
Leestijd: 2 minuten
Evero is een ervaren implementatiepartner van monday.com. Evero richt zich op het op maat inrichten van het platform voor organisaties. Door middel van een gestructureerd en ‘proven’ proces, werken we samen met onze klanten. Het hoofddoel is hier altijd om de specifieke behoeften en vereisten te begrijpen. Deze vertalen we dan door naar een op maat gemaakte omgeving.
Start van het implementatieproces
Het implementatieproces begint met een analyse van de behoeften van de klant. Dit inclusief het identificeren van belangrijke processen, workflows en gegevensvereisten. Vervolgens werken wij nauw samen met onze klant. We gaan het monday.com-platform configureren en passen het aan, zodat het helemaal aansluit op de specifieke wensen en behoeften.
Goed om te weten is dat monday en low-/no-code platform is. Dit betekent ook dat implementaties van één of twee processen vaak maar enkele dagen beslaan. Je bent dus super snel up and running en dat is tof!
Samenwerken als projectpartners
Natuurlijk maakt Evero zelf óók gebruik van monday.com om jou mee te nemen in het project. Zo ben jij continu op de hoogte van de status van het implementatieproces. Zo heb je tevens inzicht in de openstaande punten en weet je precies waaraan wij onze uren hebben besteed. Dit is ook de plek waar jij snel en makkelijk je vragen kunt stellen en de antwoorden terugvindt.
Training en hulp voor inrichting van monday.com
Evero biedt ook training en ondersteuning aan klanten om hen te helpen het maximale uit hun monday.com-platform te halen. Door middel van persoonlijke begeleiding en hands-on training helpen wij onze klanten om processen te optimaliseren, workflows te automatiseren en betere beslissingen te nemen op basis van real-time data.
Nauwe samenwerking voor optimaal resultaat
Evero zet in op nauw samen met haar klanten om de oplossing op maat te configureren en te optimaliseren, zodat deze helemaal past bij de wens van de klant. We bieden daarbij ook ondersteuning en trainingen. We willen dat onze klanten blij zijn en het maximale uit de oplossing halen voor nu en voor in de toekomst.