Jan-Maarten Plomp
Monday.com is in 2021 geïntroduceerd bij Heutink om de verhuizing van Heutink te ondersteunen. Een gigantisch project. 200 medewerkers kregen een nieuwe werkplek. Totaal zijn kantoor (5.500m2), hoogbouw magazijn (4.000m2) en distributie (19.000m2) op één locatie ondergebracht.
die dagelijks gebruik maken van de tool
die internationaal samenwerken
Volledig van start
Voor alle doelgroepen die Heutink bedient
Niet alleen de Heutink collega’s werken in monday.com, maar ook alle andere partijen die ondersteunen bij de verhuizingen hebben toegang tot monday.com. Zo is het voor iedereen inzichtelijk wat de status is en wat er nog moet worden gedaan. Mede op basis van de goede ervaringen tijdens de verhuizing, wordt besloten om monday.com verder te introduceren binnen Heutink. De marketing afdeling is de eerste die het oppakt.
Alle marketeers werken nu samen in monday.com waardoor er overzicht is over alle projecten die lopen, de belasting op de afdeling en wie wat nog kan oppakken. Veel campagnes kennen standaard processen. Dit is ingeregeld in monday.com, waarbij als een nieuwe campagne wordt opgestart, alle taken en milestones worden uitgezet. Door automatiseringen worden nadat taken zijn afgerond allerlei andere taken, mails, etc geautomatiseerd verstuurd waardoor een enorme tijdsbesparing kan worden gerealiseerd.
Heutink beheert eenvoudig haar campagnes, projecten en interne werkzaamheden op dagelijkse basis.
Heutink heeft realtime inzicht en overzicht in de werkzaamheden per persoon, doelgroep en afdeling. Een totaalplanning dus!
Heutink heeft een eenduidig proces voor het afhandelen van één van de drie werkstromen die ze intern kennen.
Er is inzicht in alle werkzaamheden die er gepland zijn, in uitvoering zijn en die reeds gedaan zijn. Zo hebben alle collega's altijd alle informatie paraat. Er wordt nauw samengewerkt tussen verschillende teams en collega's. Er is aansturing, iedereen weet wat er gebeuren moet en wat de status is per project of campagne. Processen en projecten zijn gecentraliseerd en geautomatiseerd. Taken zijn opgedeeld in diverse fases per project of campagne en acties zijn aan elkaar gekoppeld. Op alle creatieve aanvragen vanuit andere afdelingen is grip middels monday.com formulieren. Er kan per mail een item in het projectbord worden gezet of handmatig. Hier zit tevens een goedkeuringsmoment op voor de admin users.
Sinds 2020 maakt Loop gebruik van monday.com om bedrijfsdoelstellingen te managen en teams te ondersteunen bij het halen van hun doelen.
Dura Vermeer: Slim werken, duurzame resultaten en een efficiënte werkwijze in monday.com
Met monday.com CRM hebben wij een oplossing in handen waarmee alle collega’s samenwerken.