monday.com deed onderzoek onder 500 salesmanagers om te ontdekken wat de impact is van technologie op hun efficiëntie, welke uitdagingen ze ervaren met CRM, en welke verwachtingen ze hebben van AI. In deze whitepaper nemen we je mee in de resultaten van dit onderzoek. Wat blijkt? Sales heeft meer tools dan ooit – maar die leveren nog te vaak frustratie, tijdverlies en dubbel werk op.
Eind 2024 onderzocht monday.com samen met Global Surveyz de stand van zaken in sales – en vooral de rol die technologie daarin speelt. Centraal stonden drie vragen:
Voor dit onderzoek zijn managers van verschillende niveaus en afdelingen bevraagd, bij bedrijven van 100 tot meer dan 10.000 medewerkers. De sectoren varieerden van software en media tot finance en productie.
Het doel: inzicht krijgen in hoe bedrijven technologie inzetten én welke verwachtingen ze hebben van de tools waar ze in investeren. De conclusie? De relatie tussen sales en technologie is complex – vooral als het om CRM gaat.
Ontdek alle inzichten in de whitepaper, download 'm nu en lees verder.
Jan-Maarten Plomp
06 - 22 97 52 33Te veel tools, te weinig resultaat?
Deze whitepaper laat zien hoe salesorganisaties hun CRM en AI-strategie opnieuw vormgeven in 2025 – met concrete data en duidelijke lessen.