De alles-in-een-oplossing voor je werkzaamheden
Leo van Pagée
Leo van Pagée
‘De centrale plek waar alles worden vastgelegd, gemonitord en gecommuniceerd met de klant. De ideale software voor ons!’. Moddit is een full digital agency en had tot voorheen nauwelijks processen vastgelegd of templates geautomatiseerd. Inzicht in werkdruk, een onduidelijke sprintplanning, JIRA als tool voor marketeers die hier niet hun voordeel uithaalden en transparantie naar de klanten toe middels dashboarding misten simpelweg. Moddit zocht hiervoor een oplossing, het liefst in één centrale omgeving waarmee alle collega’s gemakkelijk en prettig werken. Teaser: die hebben ze gevonden!
Die elke dag gebruik maken van de tool
Die dagelijks worden geholpen door Moddit via monday.com
Geautomatiseerd (én nog altijd oplopend!)
Op alle lopende borden die Moddit in monday.com heeft
Wij hebben voor Moddit onder andere een projectmanagement oplossing opgeleverd. Middels automatiseringen worden de juiste project templates klaargezet voor het team. Hierdoor hebben de projectmanagers en andere collega’s altijd overzicht in lopende taken, wie waarvoor verantwoordelijk is en wat de status is van de geplande en lopende projecten. Daarnaast zijn er voor elk team (bv. team SEO en SEA) borden waarin taken per klant met een urensalso elke sprint worden klaargezet. De uren worden geschreven binnen monday.com en direct teruggekoppeld aan het team en de projectmanagers. Moddit is daarmee altijd in controle betreft de uren die zijn besproken met klanten.
Doordat alle werkzaamheden van projecten en lopende abonnementen met klanten zijn vastgelegd, heeft Moddit een kloppend beeld van de capaciteit van haar collega’s. Binnen monday kunnen bijvoorbeeld vakantiedagen, feestdagen, verlofaanvragen en urencontracten worden vastgelegd.
Klanten worden uitgenodigd deel te nemen aan een project of krijgen toegang tot een gepersonaliseerd monday.com dashboard, waarin zij kunnen communiceren, samenwerken met Moddit en statussen van lopende projecten kunnen volgen. Transparantie voorop!
De maandelijkse werkzaamheden voor klanten zijn inzichtelijk in monday. Elke specialist binnen Moddit zet vervolgacties voor andere collega's uit, zodat de klant altijd krijgt wat zij nodig heeft en Moddit de uren concreet heeft.
Moddit heeft per klant inzicht in alle abonnementen, gemaakte uren ten opzichte van openstaande uren én acties die nog op de rol staan. Moddit biedt zelfs haar klanten inzicht in deze gepersonaliseerde borden.
Moddit heeft inzicht in alle interne processen. Van de capaciteitsplanning tot de verlofaanvragen. You name it, alle informatie is accuraat en paraat!
De capaciteitsplanning van eigen werknemers en taken van alle projecten die er lopen staan overzichtelijk in monday.com. Iedereen ziet in één oogopslag de juiste status. Voor alle werkzaamheden is een vast proces, dat middels verschillende (project)borden en dashboards in monday.com is vastgelegd. Elke collega kan er makkelijk mee werken. Dat is pas samenwerken!
Zowel interne als externe communicatie - dus met klanten - wordt in monday.com geregeld. Zo staat alle communicatie rondom projecten en klantinformatie op één plek. Plus! Er wordt sneller gewerkt, omdat er niet steeds tussen tools geswitcht hoeft te worden.
De geschatte uren tegen de werkelijk gemaakte uren worden bijgehouden. Zo is er volledig overzicht in de werkvoorraad en is er transparantie richting klanten. De klant krijgt de mogelijkheid mee te kijken, mee te werken en heeft inkijk in hun dashboard en de acties.
We nemen je graag bij de hand om monday.com precies op jouw wensen af te stemmen. Kennismaken kan altijd!
Sinds 2020 maakt Loop gebruik van monday.com om bedrijfsdoelstellingen te managen en teams te ondersteunen bij het halen van hun doelen.
Dura Vermeer: Slim werken, duurzame resultaten en een efficiënte werkwijze in monday.com
Meerdere afdelingen die dagelijks in één systeem samenwerken als nooit tevoren.