CRM specialist

CRM specialist met een oplossing op maat

Ben je op zoek naar een CRM specialist? Customer Relationship Management is de volledige term. Veel organisaties lopen tegen een databeheer probleem aan. Er is gebrek aan inzicht in contactgegevens van leads, prospects en klanten. Of werk moet makkelijker en sneller gedaan kunnen worden. Hoe dan ook is inzicht in gegevens key. CRM helpt daarbij. Maar hoe kom je aan een goed systeem en een implementatiepartner die verstand van zaken heeft?

monday.com CRM

Evero is monday.com partner en gespecialiseerd in onder meer monday CRM. Een oplossing die je inzicht geeft in je klantgegevens en bijvoorbeeld ook in de verkooppijplijn. De belangrijkste voordelen van monday CRM op een rijtje:

  • monday sales CRM is aanpasbaar naar je verkoopcyclus
  • Klantcommunicatie wordt gecentraliseerd en is inzichtelijk voor jou en collega’s
  • Verkoopprocessen en andere touchpoints kunnen makkelijk worden geautomatiseerd wat veel tijd scheelt.

CRM specialist en monday.com partner

Evero is CRM specialist en monday.com partner. De customer relationship management is makkelijk te installeren. Wij kijken daarna mee over hoe het voor een specifieke organisatie het beste kan worden ingericht en helpen onze klanten hier dan ook bij. Hieronder een overzicht in wat gebruikers van monday CRM allemaal bijhouden in hun omgeving: 

  • Verkooppijplijnen

  • Contactbeheer 

  • Leadmanagement 

  • Klantprojecten

  • Marketingactiviteiten (samenwerking sales en marketing) 

  • Onboarding van klanten 

  • Teamtaken en projecten

Van een individuele deal tot alle klantgegevens

Met slechts één klik heb je alle informatie voor handen die jij nodig hebt om een deal te sluiten. We kunnen er voor zorgen dat alle contactinformatie en overzicht van verschillende klantstadia netjes in het systeem loopt. Zo ziet elke collega met de juiste rol en rechten informatie die voor hem of haar interessant is. Samenwerken wordt hiermee makkelijker en tijd wordt bespaard. 

CRM met realtime dashboarding

Door in het CRM handige dashboards aan te maken, kun je informatie ordenen. Je ziet realtime de informatie veranderen. Stel, er komt op dit moment via een advertentie of een handige actie van een salesmedewerker een lead binnen, dan is iedereen die dit mag zien direct op de hoogte.  Klantrecords, verkooppijplijnen en taken op contactniveau; niets is te gek in monday.com. 

monday.com CRM specialist

Lead en dealmanagement

Verzamel leads vanuit iedere bron, centraliseer en kwalificeer iedere lead op een plek, en beoordeel ze automatisch op specifieke criteria. Automatiseer handmatig werk en houd gemakkelijk alle contactmomenten bij.

Aftersales

Beheer jouw post-sales activiteiten op een plek, zodat je op de hoogte blijft van klantprojecten, verzameling van gegevens en meer.

Account- en contactbeheer

Krijg een volledig overzicht van je klanten en toekomstige klanten. Houd een overzicht bij van je contact- en accountinformatie, leg activiteiten vast en verstuur e-mails. En dat allemaal vanuit één centrale plek

Verkoopoperaties

Plan en versnel jouw wervingsproces voor verkoop, en voorzie jouw verkoopteam van de tools en hulpmiddelen die nodig zijn om nog meer deals te sluiten.